28-08-2017, Terug in Balme.

Mijn privé chauffeur, Bert van oppe Ruiver, leverde mij om 7:30 op het station van Verbania-Pallanza af. Daarna volgde een omslachtige reis met trein, taxi en bus naar Balme (1500 m) in het Val di Ala.
Het vorig jaar moest ik door een pijnlijke spierblessure in Balme de pijp aan Maarten geven. Inmiddels heb ik afgelopen juni en augustus 19 etappes van Susa naar Terme di Valdieri gelopen. De etappes tussen Balme en Susa had ik om meerdere redenen overgeslagen. Ondermeer omdat er in juni op de Rocciamelone nog veel sneeuw lag. Helaas is ook nu de weersvoorspelling voor het beklimmen van de Rocciamelone (3538 m) niet goed. Morgen eerst een pittige etappe van Balme naar Usseglio. Het verdere vervolg van de wandeltocht na Usseglio is vooral afhankelijk van de weersomstandigheden en de weersvooruitzichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten