Het is zo ver!

Van Viggiona met Taxibedrijf  BEMI naar het station in Verbania-Palanza. Na een innig afscheid van echtgenote Anny en de directie van Taxibedrijf BEMI, neem ik de trein naar Milano. Van Milano door de Po-vlakte naar Torino. Terwijl ik een reusachtige, door Anny zelf gebakken, snee brood naar binnen werk kijk ik uit over de Po-vlakte. In de Po-vlakte zijn de hoogte verschillen nog kleiner dan de dikte van mijn boterham. Morgen zijn de hoogteverschillen van een andere orde. In Therme di Valdieri wachten 1290 hoogtemeters naar de Colle del Chiapous (2536 m). In Torino stap ik in de trein naar Cuneo waar ik zal overnachten. Morgenvroeg met de bus van Cuneo naar Therme di Valdieri. Vanaf hier zal er geklommen moeten worden......
 

2 opmerkingen:

  1. Joyce Slabbers14 juni, 2018

    Vanaf nu kun je geen gebruik meer maken van Taxibedrijf BEMI en ook de boterham zul je zelf moeten smeren. Maar we hebben er alle vertrouwen in...veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie is die rare snuiter achter het stuur? 😄 Veel wandelplezier!

    BeantwoordenVerwijderen